Tekmovanje ACM Bober je namenjeno učencem in dijakom, ki jih zanimajo različne teme s področja računalništva oz. informatike. Poudarek ni na programiranju in poznavanju tehničnih podrobnosti, pač pa na reševanju problemov s tega področja.
Šolsko tekmovanje bo potekalo od 11. do 15. novembra 2024 in od 18. do 22. novembra 2024. Točen razpored tekmovanja bomo učencem sporočili pravočasno.
Na njem lahko sodelujejo učenci od 2. razreda osnovne šole naprej. Učenci od 2. do 5. razreda rešujejo naloge na papir, učenci od 6. razreda naprej rešujejo naloge na računalnik prek spletnega tekmovalnega sistema. Vsak udeleženec prejme priznanje, uspešnejši bronasto priznanje, najuspešnejši (6. – 9. razred), pa se uvrstijo na državno tekmovanje.
Državno tekmovanje bo v mesecu januarja 2024 v Ljubljani. Iz vsakega razreda bo povabljenih 1% najboljših tekmovalcev v državi. Obe tekmovanji trajata 40 minut. Po tem času se tekmovalno okolje samodejno zapre in shrani rezultate tekmovalca.
Vaje za tekmovanje
Na spletni strani http://tekmovanja.acm.si/bober/naloge-rešitve smo objavili knjižice z nalogami, rešitvami in razlago računalniškega ozadja posamezne naloge.
Učenci od 2. do 5. razreda tekmujejo na papir. Tekmovalne pole iz preteklih let (v ločenem dokumentu so priložene tudi rešitve) lahko najdete tukaj: http://tekmovanja.acm.si/bober/naloge-rešitve.
Za vajo lahko z učenci višjih razredov in dijaki rešujete tudi pretekla tekmovanja v tekmovalnem sistemu. Najdete jih na naslovu: https://bober.acm.si/simple/competition/. Tam med tekmovanji za goste izberete tekmovanje in kliknete na tekmuj. Sistem vam bo ob koncu reševanja nalog podal tudi povratno informacijo o pravilnosti reševanja nalog.
*Glavni cilj Bobra je vzpodbujanje zanimanja učencev za informacijsko komunikacijske tehnologije (IKT) in informatike kot temeljnega znanja s tega področja. Tekmovanje pomaga vključiti začetno zanimanje in učenje otrok o računalnikih in IKT programih v šolah. Bober vzpodbuja otroke k bolj zavzeti in kreativnejši uporabi sodobnih tehnologij in učnih aktivnosti. Učenci bi morali skupaj zbirati ideje in se pogovarjati o svojih izkušnjah. Ker IKT postaja splošno uporabljano orodje v izobraževanju, to igrivo tekmovanje lahko zagotovi, da tako fantje kot dekleta pridobijo novo znanje. Želimo si, da bi Bober vzpodbudil učence k učenju veščin in osvajanju temeljnega znanja, ki ga bodo v prihodnosti potrebovali na trgu dela.
*http://tekmovanja.acm.si/bober/cilj-tekmovanja